Mini Babybel. Join the Goodness.

8 June 2020

Meer dan een reclame: een oproep tot verandering.

Maandag 8 juni is Babybel haar Join the Goodness campagne wereldwijd gestart. Met deze campagne wil Babybel meer dan alleen adverteren, Babybel wil zich inzetten voor de verandering naar betere eetgewoonten en een evenwichtiger en divers dieet. Een oproep tot bewustwording, verandering naar een actieve levensstijl en meer evenwichtige voeding. Join the Goodness.

Babybel is zelf een mogelijk onderdeel van een evenwichtiger en divers dieet doordat het een zuivelproduct is: 100% echte kaas gemaakt met slechts 4 ingrediënten, zonder E-nummers of conserveermiddelen. Babybel is van nature rijk aan eiwitten, calcium en vitamine B12. Calcium is nodig voor het behoud van gezonde botten en tanden. Eiwitten dragen bij aan spiergroei en het behoud van je spiermassa. En vitamine B12 wat bijdraagt aan een goede werking van je immuunsysteem en vermindering van vermoeidheid. De portieverpakkingen van Mini Babybel zorgen dat men niet te veel eet, terwijl het ideaal is om mee te nemen in een schooltas, werktas of sporttas.

Vandaag de dag wordt Babybel in 76 landen op 5 continenten verkocht en heeft het zijn plaats gevonden in goede eetgewoonten voor jong en oud.


Over de campagne

De video Join the Goodness neemt ons mee naar een volledig fantasiewereld, die doet denken aan de wereld waar we langzaam in zouden kunnen glijden: een wereld waar de verleiding om te eten alomtegenwoordig is. Waar we eten zonder er zelfs maar over na te denken, wat dan ook en op welk moment dan ook.

Het team van Mini Babybel superhelden laten in de video zien dat een andere "wereld" mogelijk is. Hiermee wordt een evenwichtiger en gevarieerd dieet bedoeld.

De video JOIN THE GOODNESS werd gemaakt met een mix van echte beelden en CGI. De video is bedacht door Havas in samenwerking met SOLAB, Hervé de Crecy (Oscar-winnende regisseur voor zijn animatiefilm Logorama), en PLATIGE, een meermaals bekroonde animatiestudio.


Deel dit bericht